מרכזיה בענן

מהי מרכזיה בענן?

בעבר וגם כיום תקשורת היא המאפיין העיקרי של עסקים עם הלקוחות שלהם. דרך יצירת התקשורת היא חשובה מאוד עבור עסקים ויש לשים דגש על היעילות שלה. בעולם המודרני, כאשר הטכנולוגיה הממוחשבת מתקדמת, אתם יכולים לעבור לשירותי מרכזיה בענן שנחשבים כיום לדור הבא של מערכות הטלפוניה המתקדמות עבור עסקים.

מרכזייה בענן היא למעשה סוג של מרכזיה וירטואלית המחוברת לשרתי תקשורת גדולים. השרתים הגדולים נמצאים בחברת שרתים ואתם מקבלים שירותי מרכזיית טלפוניה לכל הטלפונים שלכם בעסק.

אילו אפשרויות יכולה לספק לכם מרכזיה בענן?

כאשר אתם מחוברים למרכזיית טלפוניה בענן, אתם יכולים להנות ממגוון שירותים בניהם:

ניתוב שיחות – נווט שיחות חכם באמצעות תפריט קולי שמעביר את השיחה הנכנסת אל השלוחה הרלוונטית.

שמירת מידע וסטטיסטיקת נתונים לעסק – מרכזיה בענן יודעת לשמור מידע על כל השיחות שנכנסו ויצאו כולל אלו שלא נענו וכך אתם יכולים להשיב מאוחר יותר.

הגדרת ניתוב שיחות ספציפי – לא כל עובדי החברה יקבלו את השיחות שמגיעות. ניתן להפנות שיחות מסוימות לעובדים או מחלקות מסוימות.

דואר קולי שעובר למייל – מרכזייה בענן יודעת להעביר דואר קולי שנכנס אל הדואר האלקטרוני כקובץ שמע. במקום שתנהלו את החזרה ללקוחות שהשאירו הודעה מכל מיני מכשירים, אתם יכולים לנהל זאת דרך המייל.

שיחות ועידה – ניתן לבצע שיחות ועידה עם מספר משתתפים ומכל מקום.

ממשקי CallCenter – לניהול מוקדים ונציגים

שלוחות וירטואליות – התקנת שלוחה על גבי מחשב\טלפון ולהיות זמינים מכל מקום

הקלטות שיחה – ניתן להקליט שיחות לצרכי בקרה ושיפור השירות , תיחקורים ועוד

יתרונות המרכזיה בענן

למרכזייה בענן יתרונות רבים. תחילה, היא אינה זקוקה למיקום פיזי אצל בעל העסק. הכל מתנהל באופן וירטואלי, בניגוד למרכזיות האנלוגיות הישנות. שנית, היא מאפשרת כל כך הרבה אפשרויות שעוזרות לעסק, הרבה מעבר לתכונות והשירותים שהזכרנו קודם.

כמו כן, מרכזייה בענן מאפשרת לכם לחסוך בעלויות. אין צורך בהתקנת ציוד יקר ערך. ההוצאה היחידה היא בדרך כלל מכשירי הטלפוניה ותשלום חודשי קבוע לחברה שבה מתנהל השרת. מעבר לכך, ההתקנה היא מהירה ופשוטה ואינה מצריכה התקנה של פריטים מסוימים או חומרה וכדומה. התחזוקה ממש פשוטה וכל עדכון של המערכת נעשה לרוב באופן אוטומטי.

למערכת טלפוניה בענן יש גם ניידות והמון גמישות. אם העסק עובר דירה, הטלפוניה עוברת יחד אתכם, רק שאתם לא מרגישים במעבר זה כי היא וירטואלית ונמצאת אתכם בכל מקום שבו העסק נמצא. המערכת מגובה, המידע שלה מגובה ואפילו ניתן לבצע ניטור ובקרה.

לבחור את המרכזייה בענן על ידי מומחים בתחום

כשאתם רוצים להכניס לעסק שלכם פתרונות תקשורת כמו המרכזייה בענן, אתם חייבים שיהיה לכם ידע בתחום. רוב בעלי העסקים לא יודעים באופן מדויק אילו פתרונות תקשורת יהיו מדויקים עבור העסק שלהם. כדי להתאים את המרכזייה בענן בדיוק לצרכים של העסק, עליכם להתייעץ עם מומחים בתחום אשר יכולים להתאים לכם באופן מדויק את המרכזייה עם התכונות שהכי נכונות עבורכם. כמו שיש יועצים כיום בכל תחום אחר, גם אצלנו, תוכלו לקבל ייעוץ מיועץ תקשורת מקצועי שיוכל להתאים לכם בדיוק מה שאתם צריכים ואף להסביר לכם על הפתרונות השונים.

כיום, המרכזייה הוירטואלית מאפשרת לכם לקבל מגוון שירותים שאת חלקם אתם צריכים מאוד וחלק מהם פחות. מכיוון שהכל מותקן על שרת אחד, תמיד ניתן להוריד ולהוסיף תכונות לפי מה שנכון עבורכם. כשאתם מתייעצים עם המומחים שלנו בתחום המרכזיות, אתם יכולים בוודאות לדעת שאתם מקבלים את הטוב ביותר עבור העסק שלכם ושאתם משלמים על פתרונות תקשורת שאתם באמת צריכים.

פתרונות התקשורת של היום מתקדמים מאוד ביחס לפתרונות שהיו בעבר והם יכולים לספק לכם תקשורת הרבה יותר יעילה מבעבר. כשהתקשורת בעסק יעילה מאוד, אתם מרוויחים, העובדים של העסק גם וכמובן שגם הלקוחות שלכם. כיום התשלום בגין פתרונות התקשורת הוא הרבה יותר נמוך מבעבר ומאפשר לכם לקבל הרבה יותר. מי שבוחר להתקדם לעבר המרכזייה בענן, בוחר להיות בקדמת הטכנולוגיה שלא מפסיקה להתקדם אף היא.

ביתשירותיםצור קשרהודעה