כל עסק כמעט זקוק לניהול טלפוניה נוח ויעיל עבור העסק. כאשר יש מרכזיית ip לעסקים, ניתן לנהל במגביל מספר פונקציות שהופכות את המענה בעסק להרבה יותר פשוט. בצורה כזו ניתן לתת שירות ללקוחות בצורה טובה יותר.
במה שונה מרכזיית ip לעסקים מהמרכזיות הישנות?
המרכזיות הישנות האנאלוגיות, היו מחוברות באמצעות כבלים. בעסק היה ארון תקשורת שדרכו החיבורים היו מתבצעים. כיום, שירות המרכזייה התפתח טכנולוגית והוא מציע מרכזיית ip לעסקים הפועלת באופן ווירטואלי על גבי ענן.
למעשה, המרכזייה היא מעין תוכנה המותקנת על גבי מערכת הפעלה של שרת ווירטואלי המותקן על גבי שרת פיזי שנמצא בחוות שרתים. בעל העסק לא זקוק לשרת הפיזי בתוך העסק. הוא יכול לשלם באופן פשוט ומשתלם על שירותי השרת הפיזי ולנהל את השרת הווירטואלי שלו באופן עצמאי עבור מרכזיית ה-ip ועבור כל השירותים הממוחשבים של העסק.
מה יכולה לספק מרכזיית ip עבור העסק?
מרכזיית ip לעסקים היא מרכזייה המספקת לעסק מגוון אפשרויות מתקדמות שלא היו בעבר.
- המרכזייה מספקת מגוון שירותי ניווט שיחות מתקדמות. שירותים אלו מאפשרים לדלג על מחלקות מסוימות ולהפנות שיחות למקומות ספציפיים, כולל יציאה מהמשרד. כך לדוגמא, בעל עסק יכול לקבוע פגישות מחוץ למשרד ובו בזמן להמשיך ולקבל שיחות לנייד שאותם מנווטת המרכזייה.
- ניתן לנווט שיחות לשלוחות מסוימות ואף מחלקות מסוימות ולדאוג שלא יגיעו שיחות למחלקות שלא רלוונטיות. דבר זה מייעל את המעבר בין המחלקות השונות וזמני ההמתנה של הלקוחות מתקצרים.
- ניתן להשאיר הודעות שעוברות כקובץ שמע אל המייל. בצורה כזו יכול עובד לחזור אל השיחות שלא נענו כחלק מיום העבודה שלו ומבלי לפספס אף לקוח.
האם ניהול המרכזייה תלוי בשרת הפיזי?
עסקים יכולים לנהל את שירותי המרכזייה שלהם בקלות. שירותי המרכזייה עובדים על גבי תשתית של שרת ווירטואלי בענן הפועל באמצעות מערכת הפעלה דרך השרת הפיזי. כל מה שקשור בתקלות ואתחול של מערכת ההפעלה, הוא בהחלט בשליטה של העסק והוא יכול לבצע אתחול כרצונו ובכל עת ללא כל בעיה וללא תלות בשרת הפיזי. אם בעסק יש איש טכני או מחלקת IT, סביר להניח שהם אלו שיתעסקו עם זה.