בידינו הטמעות מוצלחות של מערכות טלפוניה , מוקדי Call Center , תותחי שיחות, מבוססות VoIP וקוד פתוח על גבי תצורה פיסית\ ענן.
מערכות הקוד הפתוח מהוות יתרון בתמיכה שוטפת למרכזיה ובעלות הנמוכה יחסית של הטמעת תכונות מגוונות ועשירות, אינטגרציה עם מערכות צד שלישי כגון: מערכות CRM/Website .
בישראל קיימות עשרות חברות הנותנות שרות שוטף למרכזיות מבוססות קוד פתוח, חברות רבות מהעולם נותנות שרות כלל עולמי בתמיכה מרחוק למרכזיות מסוג זה! ארגוני ענק בוחרים במערכות הטלפוניה שלהן במערכות מבוססות קוד פתוח.
המערכת המוצעת, נותנת מענה למצבי כשל מחשב פיזי, וממוקמת בחוות שרתים ,בעלת יכולת שרידות גבוהה ונחשבת לטובה מסוגה. שילוב חכם של מערכת האינטרנט והמחשוב שלכם עם מרכזיית IP מתקדמת לבטח יתרום למשרדכם ולביטחון יומיומי במערכות התקשורת.
ויתרונות אוטומציה לייעול המכירות \ שירות לקוחות ללא תלות בכח עבודה אנושי.
אשמח להיפגש ולעבור ביחד על הצעת המחיר, התכונות הרלוונטיות למשרדכם אותן תרצו להטמיע עבור וכמובן לייעץ ולייעל את העסק שלכם , ולהקל עליכם ולנהל אותו.
השירותים שלנו ?
- HERO Chat
- HERO Message
HERO Chat
מערכת ניהול שירות לקוחות בוואטס-אפ – כל המשרד עם מספר אחד
מערכת Hero Chat הינה ממשק ייחודי שפותח על ידינו , ומעניק לך הלקוח כלי לניהול ערוץ התקשורת אחד הנחשבים והיעילים כיום לתקשורת בין עסקים ללקוחות ללא זמן המתנה ארוך .
אחד החסרונות הגדולים בו שכל אחד מתנהל באופן עצמאי מול הוואטס שלו , ועסק לא יכול לנהל שירות לקוחות יעיל ומסודר ללא בקרה ושמידע מפוזר בין עשרות מכשירים שונים אצל משתמשים שונים.
- ממשק ניהול ייחודי למספר וואטס אפ אחד – למתן מענה ע”י מספר רב של משתמשים
- ניהול משתמשים עם הרשאות שונות לטיפול בפניות
- תיעוד של השיחות
- העברת פניות בין המשתמשים
- חיבור למערכות CRM אירגוניות
- בוט למענה אוטומטי – לשאלות ותשובות ידועים מראש
HERO Message
שירות קבלת הודעות עבור המשרד , באין מענה \ מחוץ לשעות הפעילות
טיפול שוטף בשיחות המועברות למוקד ולקיחת הודעה על פי תסריט שיחה מובנה מראש
- העברת ההודעה לגורם המטפל שיוגדר מראש בהודעה\מייל\טלפון
- אפשרות קישור בנאדם במקרה חירום מיידית לגורם מטפל
- העברת תמלול השיחה כולל ההקלטה למייל אשר יוגדר מראש – לצורך בקרה